Monday, June 22, 2009

Makluman terkini untuk Peserta Ambilan 1/2009

Selamat petang rakan-rakan guru yang sedang menjalani Latihan Khidmat Sokongan KDP 4 Minggu Latihan Guru Program Pembestarian Sekolah Ambilan 1/2009.

Hasil daripada Mesyuarat Penyelarasan Pelaksanaan Kursus yang telah diadakan pada 4-5 Jun 2009 di Hotel Putra, Kuala Lumpur, adalah dimaklumkan bahawa tempoh Latihan Khidmat Sokongan para peserta Ambilan 1/2009 akan dilanjutkan selama seminggu lagi iaitu akan tamat pada 3 Julai 2009. Harap maklum. Terima kasih.

1 comment:

  1. Saya Mohd Zulfadhli Afandi Bin Junaidi,
    saya ingin menjadi tenaga pengajar, bagaimana saya boleh mendaftar? Boleh tolong saya atau emailkan kepada saya maklumat-maklumat penting dan juga cara-cara untuk mendaftar?
    email : putera_zoluz@yahoo.com.my

    ReplyDelete